Iklan Dpinang homestay telah masuk ke mudah.my

Alhamdulillah, saya diberi kesempatan masa untuk mengodek-godek mudah.my ni, pening juga nak buat, ye lah first time, banyak la benda yang nak kene buat.

 First, kita kene login dulu, daftarkan nama, email dan segala butiran, selepas itu baru kita boleh klik ke FREE POST AD. Kalau jual rumah atau kereta untuk iklan kat mudah.my kene bayar, saya tak berapa pasti berapa harganya tapi kalau untuk iklankan homestay ianya PERCUMA. Bestkan, hihihi. 

Ini lah rupanya, nak cepat punya pasal, saya terletakkan gambar yang ada mop tu, Ya Allah macam mana la boleh jadi macam ni yek, grrrrrr.... 

Lepas dah post gambar, means iklan kita tu masuk dalam laman web mudah.my, iklan tersebut kita boleh edit tapi kene bayar, adehhh, dah la tak kuasa aku nak membayau, biar la cenggitu je. 


Maklumat lanjut boleh hubungi Fairuz 012-7454751 atau Hanie 019-6609951 untuk sebarang pertanyaan, atau nak booking ataupun nak tau cara iklan dekat mudah.my segera-segaralah hubungi saya k. 

Tapi kalau nak tau cara nak iklan kat mudah.my tu boleh hubungi saya je, suami tak tahu caranya. Kureng sikit bab-bab komputer ni. hihihi. ok wasalam. 


Ulasan

Catatan Popular