Permintaan tinggi untuk homestay di Klebang, Melaka

Assalammualaikum dan selamat pagi

Tajuk nak gempak kan, Ramai sangat ke yang cari homestay ni. kuang kuang kuang... Alhamdulillah syukur kepada Allah yang memberi rezeki. Sejujurnya memang ramai yang tercari-cari homestay kat kawasan Klebang ni. Kalau diizinkan Allah dan cukup bajet, nak je dengan segera saya tambah satu rumah lagi buat homestay. Memang masyuk la.hehehe... 

Jadi sesiapa yang ada rumah ke ada tanah ke kat kawasan Klebang atau Tanjung Keling ni buat lah homestay, saya pasti dan jamin, InsyaAllah, ianya berbaloi dengan syarat ianya diselenggara dengan baik. 




Saya sebenarnya ada satu kisah buruk mengenai homestay yang disewa. Ianya ibarat mimpi ngeri. Hamboiii, dasyat tak? siap dalam hati berkata "Tak hingin aku menyewa homestay ni" huahuahua. Nak cerita ni pun masih lagi terbayang-banyang walaupun telah lama berlalu. Sebenarnya apa yang saya lalui tu ada hikmah disebaliknya. Nak tau hikmah disebalik mimpi ngeri tu, Nantikan story mory saya di entry selanjutnya. Tajuk bakal entry itu MIMPI NGERI DI SEBUAH HOMESTAY. 

oK LAH, sekian sahaja entry kali ni. Terima kasih kerana mengikutinya. adiossss. Wasalam.

Ulasan

Catatan Popular